Informatii retea INTRANET
Beneficii
- Productivităţii forţei de muncă: Intranet poate ajuta utilizatorii să localizeze şi a vizualiza informaţii mai rapid şi de a folosi aplicaţiile relevante pentru rolurile şi responsabilităţile lor. Cu ajutorul unui browser web interfata, utilizatorii pot accesa datele deţinute în orice bază de date organizaţia doreşte să pună la dispoziţie, oricând şi - sub rezerva dispoziţiilor de securitate - de la staţiile de lucru oriunde în cadrul companiei, majorându-se capacitatea angajaţilor de a efectua locurile lor de muncă mai rapid, mai cu precizie, şi cu încredere că au informaţii corecte. De asemenea, ajută la îmbunătăţirea serviciilor oferite utilizatorilor.
- Ora: intranet permite organizaţiilor să distribuie informaţii angajaţilor pe o funcţie de necesităţi; Numar de angajati pot legătură într informaţiile relevante la comoditatea lor, mai degraba decat sa fie distras fără discriminare prin poşta electronică.
- Comunicarea: intranet pot servi ca instrumente puternice pentru comunicare în cadrul unei organizaţii, pe verticală şi orizontală. Dintr-un punct de vedere de comunicaţii, intranet sunt utile pentru a comunica iniţiative strategice, care au o acoperire globală, în întreaga organizaţie. Tipul de informaţii care pot fi uşor transportate este scopul iniţiativei şi a ceea ce iniţiativa este cu scopul de a atinge, care este de conducere iniţiativă, rezultatele obţinute până în prezent, şi care să vorbească pentru mai multe informaţii. Prin furnizarea acestor informaţii pe intranet, personalul au posibilitatea de a ţine la curent cu orientarea strategică a organizaţiei. Câteva exemple de comunicare ar fi blog-uri de chat, e-mail, şi sau. Un bun exemplu în cazul în care lumea reală a unui intranet a ajutat un comunicat de companie este atunci cand Nestle a avut un număr de plante de prelucrare a alimentelor în Scandinavia. Sistemul lor de sprijin central de a trebuit să se ocupe cu un număr de interogări în fiecare zi. [3] Atunci când Nestle a decis să investească într-un intranet, au dat seama repede de economii. McGovern spune ca economiile din reducerea apelurilor de interogare a fost substanţial mai mare decât investiţia în intranet.
- Publicarea pe web permite cunoştinţe greoaie întreprinderilor care urmează să fie menţinute şi uşor de accesat în întreaga companie cu ajutorul hypermedia şi tehnologii Web. Exemplele includ: manuale angajat, documente de beneficii, politicile companiei, standarde de afaceri, fluxuri de ştiri, chiar şi de formare, pot fi accesate pe baza standardelor comune de Internet (Acrobat fişiere, fişiere Flash, aplicatii CGI). Deoarece fiecare unitate de afaceri poate actualiza copia on-line a unui document, cea mai recenta versiune este, de obicei la dispoziţia angajaţilor folosind intranet.
- Operaţiunile de afaceri şi de management: intranet sunt, de asemenea, folosite ca o platformă pentru dezvoltarea şi implementarea aplicaţiilor pentru a sprijini operaţiunile de afaceri şi a deciziilor în cadrul întreprinderii internetworked.
- Cost-eficient: Utilizatorii pot vizualiza informaţii şi de date prin intermediul web-browser-ului, mai degrabă decât menţinerea documente fizice, cum ar fi manuale de procedură, lista de telefon interne şi forme de rechiziţie. Acest lucru poate economisi bani potential de afaceri pe imprimarea, copierea documentelor, şi a mediului, precum şi ca document aeriene de întreţinere. De exemplu, Oameni moale ", derivat reduceri semnificative ale costurilor prin trecerea proceselor de HR la intranet". [3] McGovern merge mai departe să spun costul manualul de înscriere în prestaţii a fost dovedit a fi USD109.48 pe înscriere. "Schimbarea acest proces pentru a intranet a redus costul per înscrierea la 21.79 dolari, o economie de 80 la suta". O altă companie care a salvat bani pe rapoartele de cheltuieli a fost Cisco. "În 1996, Cisco 54000 rapoarte prelucrate, precum şi valoarea de dolari a fost procesat USD19 milioane de euro". [3]
- Consolidarea colaborare: Informatiile sunt uşor de accesat de către toţi utilizatorii autorizaţi, care permite lucrul în echipă.
- Cross-platform capacitate: Standarde-conforme cu browsere web sunt disponibile pentru Windows, Mac, şi UNIX.
- Construit pentru o audienţă: Multe companii dictează caietul de sarcini de calculator, care, la rândul său, ar putea permite dezvoltatorilor sa scrie aplicatii Intranet că doar trebuie să lucreze pe un singur browser-ul (fără probleme de compatibilitate cross-browser). Fiind capabil să abordeze în mod specific de "cititor" este un mare avantaj. Deoarece Intranet sunt specifice utilizatorului (care necesită baze de date / de autentificare în reţea înainte de acces), stii exact cine esti si interfatare cu pot personaliza dvs. Intranet bazate pe rol (titlu de locuri de muncă, departament) sau individuale ("Felicitări Jane, pe anul treia cu firma noastra! ").
- Promovarea culturii corporative comune: Fiecare utilizator are posibilitatea de a vizualiza aceleaşi informaţii în cadrul Intranet.
- Imediat actualizări: Atunci când se ocupă cu publicul, în orice capacitate, putere, caietul de sarcini, şi parametri se pot schimba. Intranet face posibilă pentru a oferi publicului cu "live" modificări astfel încât acestea sunt ţinute la zi, care poate limita răspunderea unei companii.
- Sprijină o arhitectură de calcul distribuit: intranet poate fi, de asemenea, conectate la sistemul unei societăţi de gestionare a informaţiilor, de exemplu, un sistem de pontaj.
Utilizări
Din ce în ce, intranet-uri sunt folosite pentru a furniza instrumente şi aplicaţii, de exemplu, de colaborare (pentru a facilita care lucrează în grupuri şi teleconferinţe) sau directoare sofisticate corporative, vânzări şi managementul relaţiilor cu clienţii instrumentele, management de proiect , etc, pentru a avansa de productivitate.
Intranet sunt de asemenea folosite ca corporative cultura-schimbare platforme. De exemplu, un număr mare de angajaţi discutarea problemelor-cheie într-o cerere pe forum pentru intranet ar putea duce la idei noi in management, productivitate, calitate, şi alte probleme corporative.
În intranet de mare, trafic site-ul este adesea similar cu traficul site-ul public şi pot fi mai bine înţelese prin utilizarea software-ului web valori pentru a urmări activitatea de ansamblu. Ghid de anchete, de asemenea, îmbunătăţirea eficienţei site-ul intranet. Întreprinderile mai mari permit utilizatorilor în cadrul intranet lor de la acces public la internet prin intermediul serverelor firewall. Ei au capacitatea de a ecran mesajele care vin şi pleacă de securitate menţinerea intactă.
Atunci când o parte a unui intranet este făcut accesibil pentru clienţi, iar altele in afara de afaceri, pe care o parte devine o parte a unui extranet. Companiile pot trimite mesaje private prin intermediul reţelei publice, utilizând criptare de construcţii / decriptare şi alte garanţii de securitate pentru a conecta o parte din intranet lor de la alta.
Intranet-o experienţă de utilizator, editoriale, si echipele de tehnologie lucrează împreună pentru a produce in-house site-uri. Cele mai frecvent, intranet-uri sunt gestionate de comunicaţii, HR sau CIO departamentele de organizaţii mari, sau o combinaţie a acestora.
Din cauza domeniului de aplicare şi varietate de conţinut şi a numărului de interfeţe de sistem, intranet-uri de multe organizatii sunt mult mai complexe decât site-urile lor publice respective. Intranet şi utilizarea lor sunt în creştere rapidă. În conformitate cu design-Intranet anual 2007, de la Nielsen Norman Group , numărul de pagini de pe intranet participanţilor "în medie de peste 200,000 anii 2001 până în 2003 şi a crescut la o medie de 6 milioane de pagini în perioada 2005-2007. [2]
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu